ARAZKHABAR.IR

صدای شهروند


صدای شهروند

سلام
با تشکر از رسانه شما اینجانب در تاریخ ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ جهت واریز عوارض به شهرداری منطقه یک ارومیه مراجعه و به دلیل اینکه اینکه وجوه بنده در یک حساب و یک بانک متمرکز نبود و طراحی سیستم شهرداری به گونه ای می یاشد که امکان پرداخت عوارض صرفا از یک کارت بانکی میسر می باشد در آن تاریخ موفق به پرداخت عوارض متعلقه تشدم و مجبور به انتقال وجوه خود از چند حساب به یک حساب و کارت بانکی شدم که به دلیل تعطیلی روز ۱۴۰۳/۱۲/۲۹ وجوه مورد انتقال در حدود ساعت ۱۴ به حساب مورد اشاره واریز گردید که پس از ساعتها ایستادن در ازدحام نوبت پرداخت عوارض در واحد درآمد شهرداری و عدم ارائه خدمات از طرف کارکنان واحد مذکور از ساعت ۱۵/۳۰ که با وساطت مسئولین کارکنان واحد موصوف تا ساعت ۱۷ به ارائه خدمات ادامه داده ولی بدلیل ازدحام بیش از حد مراجعه کنندگان و موکول نمودن کار بقیه اشخاص موجود درصف که ساعتها در انتظار به سر بردیم به روز ۳۰ اسفند و علیرغم اعلام رسانه رسمی شهرداری ارومیه مبنی بر ارائه خدمات و بر دایر بودن شهرداری از ساعت ۹ تا ۱۱ سی ام اسفند ، بنده و چند تن دیگر از ساعت ۸ تا ۱۰ همان روز در شهرداری منطقه یک حضور داشتیم ولی متاسفانه هیچیک از کارکنان شهرداری و واحد درآمد در محل کار خود حضور نداشته و بدلیل سوء مدیریت درمجموعه مذکور اینجانب و چند تن دیگر از مراجعین قادر به پرداخت وجوه خود بر مبنای تعرفه سال ۱۴۰۳ نگردیده و متحمل زیان هنگفتی گردیدیم که این مسئله به دور از منش عدالت طلبانه شهردار محترم در آغاز شروع به کار ایشان بوده و لذا بدینوسیله از شهردار محترم و مردمی ارومیه جناب آقای مهندس آیدین رحمانی رضائیه عاجزانه درخواست می نمایم که با بررسی موضوع و بررسی دوربین های موجود در شهرداری و راستی سنجی اظهارات اینجانب با صدور دستور لازم مانع از تضییع حقوق شهروندی اینجانب و آن چند شهروند گردیده و دستورات لازم را مبنی بر اعاده حقوق اینجانب و آن چند نفر حاضر در شهرداری منطقه یک را صادر نمایند قبلا از زحمات آن شهردار محترم نهایت تقدیر و امتنان را دارم.

 


برچسب ها:

تاریخ: 1404/01/22 12:09 ب.ظ | دفعات بازدید: 1888 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot