ARAZKHABAR.IR

1800 عدد جهزیه در استان در میان نوعروسان نیازمند توزیع شد


1800 عدد جهزیه در استان در میان نوعروسان نیازمند توزیع شد رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:1800 عدد جهزیه در استان در میان نوعروسان نیازمند توزیع شد

سردار زهرایی امروز ۲۰ اردیبهشت در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزارشد، افزود:در طی ۲سال ۵۰ هزار مسکن مددجویی باهمکاری بسیج سازندگی و ارگان های مختلف در سطح کشور ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام برای بسیج مهم است و منطق بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲هزار گروه جهادی و ۵۴ هزار پایگاه مقاومت  در کشور فعالیت دارند.
سردار زهرایی با تاکید به اینکه در کشور ۸قرارگاه ملی وجود دارد، تصریح کرد: از روز قدس امسال جبهه جهانی خدمت رسانی باهدف خدمت رسانی به کشورهای نیازمند ازجمله کشورهای که جبهه مقاومت درآن خدمت رسانی کرده است، شروع به کار کرده است.
وی یاد آور شد: در سال گذشته در سطح کشور در ۵مرجله کمک های مومنانه ۱۵میلیون بسته معیشتی، ۴۰هزار سری جهزیه، ۱میلیون تبلت و ۲۸ میلیون پرس غذای گرم در بین محرومین کشور توزیع شد.
سردار زهرایی با تاکید به اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار پروژه با کمک بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی و نهادهای بسیج وسپاه اجراشد، اظهار کرد: مجموع اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ها ۹۶۷ میلیاردتومان بود.
وی ادامه داد: در سال گذشته در سطح کشور ۱۱۲ هزار فرصت شغلی و ۱۶۵هزار تثبیت شغلی در کشور توسط بسیج سازندگی کشور ایجاد شده است. 

رییس بسیج سازندگی کشور با تاکید به اینکه برای سال جاری اعتبارخوبی درخصوص محرومیت زدایی درنظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: برای امسال درسطح کشور ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای راه روستایی، ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای آب روستایی و ۳۰هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی مناطق محروم درنظر گرفته شده است. 


برچسب ها:

تاریخ: 1400/02/20 12:45 ب.ظ | دفعات بازدید: 464 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot