ARAZKHABAR.IR

۱۸۰۰ هکتار از اراضی ملی در آذربایجان‌غربی رفع تصرف شد


۱۸۰۰ هکتار از اراضی ملی در آذربایجان‌غربی رفع تصرف شد آراز خبر-دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی و عرصه طبیعی طی امسال با اقدامات شورای حفاظت از حقوق بیت المال در استان رفع تصرف شده است.

 حسین مجیدی عصر سه شنبه در مراسم روز درختکاری به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی در ارومیه افزود: هفته منابع طبیعی بیانگر پیوند دوباره مردم با طبیعت است و حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی باید به عنوان یکی از راهبردی و مهمترین ترین اهداف مجموعه جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان باشد.

وی تاکید کرد: منابع ملی امانت‌هایی در دست ما هستند که نباید اجازه دست اندازی سودجویان را به آنها بدهیم و این منابع و امانت را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش ریزگردها، آینده نگری و برنامه ریزی برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی باید مورد توجه مردم و همه مسؤولان اجرایی قرار گیرد.

مجیدی گفت: در این راستا فرهنگ سازی، آموزش و تبیین شرایط موجود و آگاه سازی مردم از عواقب تخریب انفال عمومی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

در ادامه این مراسم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هر کدام یک اصله نهال در محوطه ساختمان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان غرس کردند.


برچسب ها:

تاریخ: 1402/12/15 03:11 ب.ظ | دفعات بازدید: 2214 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot