ARAZKHABAR.IR

۲۴۰۰ تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع شد


۲۴۰۰ تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع شد

به منظور تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار،۲۴۰۰ تن برنج وارداتی در بازار آذربایجان غربی توزیع می شود.


گروه خبر:به گزارش آراز خبر،معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج وارداتی در سطح بازار استان با هدف تنظیم بازار برنج آغاز شد.

آقای رحیمی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان و به منظور تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار، ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج هندی به قیمت مصوب دولتی از قرار کیلویی ۳۵ هزار تومان و برنج تایلندی از قرار کیلویی‌ ۱۸ هزار تومان در شهر های استان در حال توزیع است.

وی بیان کرد: در همین راستا ۴۱۰ تن گوشت گوساله منجمد و ۲۰۵ تن گوشت گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب در سطح شهرستان های استان در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: میانگین قیمت هر کیلوگرم از گوشت‌های توزیعی حدود ۱۵۰ هزار تومان است و با توجه به وجود ذخیره سازی مناسب این اقلام روند توزیع گوشت منجمد تا ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت مستمر در سطح استان ادامه دارد.

 

رحیمی بیان کرد: این میزان توزیع از طریق شبکه های توزیع فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارگری، کارمندی، محلی و کارگروه های تنظیم بازار استان در حال انجام است.


برچسب ها:

تاریخ: 1401/11/18 09:53 ق.ظ | دفعات بازدید: 2870 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot