ARAZKHABAR.IR

۲۷۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود 


۲۷۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود  آراز خبر- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: ۲۷۵۰ برنامه متنوع در قالب ۴۳ عنوان در هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس تدوین شده که اجرایی می‌شود.

سردار پاسدار جلیل وحیدی در گفت و گوبا خبرنگاران افزود: "ما متحدیم "شعار امسال در هفته دفاع است و از اهداف اصلی گرامیداشت این هفته، تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس و گرامیداشت منزلت خانواده های ایثارگران است.
وی با اشاره به اینکه کلیات برنامه ها در هشت کمیته خلاصه شده‌است ادامه داد: برنامه کمیته نیروهای مسلح متشکل از مشارکت ۲۰ دستگاه بوده و مهم ترین بخش این فعالیت‌ها را در بر دارد.
سردار وحیدی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در این هفته اظهار کرد: برگزاری تعداد ۱۰۰ یادواره شهدا برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه ارائه عملکرد دستگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس و عملکرد خود دستگاه ها نیز برنامه ریزی شده و در ۴۳ غرفه برگزار می‌شود.
وحیدی ادامه داد: در این ایام ماکت یکی از عملیات‌هایی که رزمندگان استان در آن شرکت داشتند اعم از عملیات کربلای پنج و بدر ساخته و به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی با اشاره به روز شمار هفته دفاع مقدس بیان کرد: روز ۲۹ شهریور ماه از پیشکسوتان ایثار و شهادت به تعداد ۱۰۴۳ تجلیل و در اولین روز این هفته برنامه میثاق باشهدا برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی غربی ۲۷۵ فرمانده شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌است بیان کرد: روز ۳۱ شهریور نیز روز رژه نیروهای مسلح استان است و این نیروها در رژه حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از دستگاه‌های فعال در حوزه‌ پدافند غیر عامل و مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستادهای پشتیبانی جنگ و جهاد زمان دوران دفاع مقدس هم اجرا می‌شود گفت: این استان پنج هزار جهادگر پیشکسوت دارد.
سردار وحیدی با اشاره به اهمیت تبیین اظهار کرد: فرماندهان استانی در برنامه های رسانه ای حضور یافته و به تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و جایگاه عالمانه رهبری خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس اذربایجان غربی اظهار کرد: یادواره خلبان شهیدحیدری نیز در شهرستان مهاباد در طول این هفته برگزار می‌شود.


برچسب ها:

تاریخ: 1402/06/27 06:39 ب.ظ | دفعات بازدید: 2849 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot