ARAZKHABAR.IR

۳۴۰۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد


۳۴۰۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: سه هزار و ۴۰۰ تبلت به دانش آموزان استان در سال‌جاری اهدا شده است.

مهین منافی افزود: یکهزار و ۵۳۱ مورد از مجموع تبلت و موبایل های هوشمند اهدایی، توسط خیرین، ۸۵۳ دستگاه توسط مشارکت دستگاه‌های دولتی و حمایتی و مابقی نیز توسط خود مدارس و انجمن اولیا و مربیان تهیه و در اختیار دانش‌آموزان استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از کل سه هزار و ۴۰۰ تبلت اهدایی ۲ هزار و ۹۰۰ مورد در ماه‌های قبل تهیه و توزیع شده بود و ۵۰۰ دستگاه جدید نیز روز گذشته در جریان دیدار با رییس مرکز آمار ایران و با هدف حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار به استان آذربایجان غربی اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: اقدام مرکز آمار ایران برای تهیه و اهدای این تعداد تبلت، به دانش آموزان کم برخوردار و در راستای تحقق شعار محوری عدالت آموزشی و فرهنگ‌ سازی انجام شده است.

منافی اضافه کرد: این اقدام علاوه بر آثار مستقیم و زمینه سازی برای بهره مندی دانش آموزان از برنامه های آموزشی و پرورشی در بستر شبکه شاد، نوعی فرهنگ سازی در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار محسوب می شود.

وی، برقراری پیوندهای پررنگ بین نهاد تعلیم و تربیت و سایر دستگاه‌ها، تعاون و همکاری سازمان ها و به اشتراک گذاشتن امکانات و هم افزایی برای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی را از الزامات مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کرونایی دانست.

طبق گفته های مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، تعداد ۵۲۸ هزار و ۵۶۷ دانش‌آموز استان معادل ۸۷.۸۴درصد در حال حاضر در شبکه آموزشی شاد حضور دارند و آموزش برای ۱۲درصد باقیمانده دانش‌آموزان که به برنامه شاد دسترسی ندارند، از طریق تلویزیون و ارسال درس‌نامه پیگیری می‌شود.

 

برچسب ها:

تاریخ: 1399/11/29 07:31 ب.ظ | دفعات بازدید: 574 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot